ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ
СТУДЕНТА-ПРАКТИКАНТА
РУДНІЧЕНКО ІРИНИ СЕРГІЇВНИ
на період з __4
листопада___ по __29 листопада___ 2013року
Місце проходження практики
|
____ЗОШ № 61___
|
РОЗДІЛ
1
ЗАГАЛЬНА
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПРАКТИКАНТА
№
|
ЗМІСТ РОБОТИ
|
Термін
|
Відмітки про
виконання
|
Підготовчий етап
практики
|
|||
1.
|
Участь у настановчій
конференції:
- знайомство із метою, завданнями, змістом практики;
- правами й обов’язками студента-практиканта
|
01.11
|
|
2.
|
Методична підготовка до
практики:
- зміст
навчальної програми (наступність і перспективність матеріалу, що
опрацьовується);
- методичні матеріали з курсів педагогіки,
психології, педагогічної майстерності, методик навчання та технологій
сучасного уроку;
-
нормативні документи шкільного курсу української мови та літератури.
|
02.11
|
|
Початковий етап практики
|
|||
1.
|
Участь у настановчій
конференції
|
01.11
|
|
2.
|
Участь у
ознайомлювально-інструктивних зустрічах з адміністрацією школи (бесіди з
адміністрацією школи, знайомство із системою навчально-виховної роботи школи,
навчально-матеріальною базою школи; діяльністю педагогічного колективу,
режимом роботи школи)
|
04.11
|
|
3.
|
Складання та
затвердження індивідуального плану роботи на основі календарно-тематичного
плану вчителя.
|
04.11
|
|
4.
|
Знайомство з учнями класу, планом позакласної роботи з предмету.
|
06.11
|
|
Основний етап практики
|
|||
Навчальна
робота
|
|||
1.
|
Вивчення досвіду роботи
вчителів МО. Відвідування уроків вчителя-керівника, цілеспрямоване
спостереження та аналіз відвіданих уроків (4-5 уроків).
|
1 – 2 тиждень
|
|
2.
|
Відвідування уроків, проведених
студентами-практикантами, аналіз відвіданих уроків
(7-8 уроків).
|
1 – 4 тиждень
|
|
3.
|
Розробка конспектів
(план-конспектів) уроків, затвердження їх у вчителя. Проведення уроків.
Обговорення з вчителем та студентами-практикантами уроків, фіксація зауважень
і рекомендацій у табелі оцінювання, укладання висновків (усі уроки за
календарно-тематичним плануванням упродовж трьох тижнів)
|
1 – 4 тиждень
|
|
4.
|
Оцінювання
усних відповідей учнів, перевірка письмових робіт учнів.
|
1 – 4 тиждень
|
|
Позакласна
робота з української мови і літератури
|
|||
5.
|
Проведення позакласної роботи з
предмету (1 вид роботи з мови)
|
Упродовж практики
|
|
6.
|
Участь у позакласній
роботі (за планом роботи вчителя).
Відвідування позакласних заходів з мови і літератури. Підбір матеріалів для
проведення позакласних заходів. Розробка сценарію
|
Упродовж практики
|
|
Науково-дослідницька
робота (індивідуальна)
|
|||
7.
|
Моделювання діяльності вчителя
та учнів на уроці.
|
Упродовж практики
|
|
8.
|
Використання технологій активізації
навчальної діяльності учнів.
|
Упродовж практики
|
|
Заключний етап практики
|
|||
1.
|
Укладання комплекту поточних
документів (Робочий зошит. Робочі конспекти і плани-конспекти. Висновки,
рефлексія (з блогів). Висновки до уроків-спостережень. Наочно-дидактичні
посібники до уроків тощо)
|
29.11
|
|
2.
|
Оформлення звітної документації
(Звіт, звітна презентація, конспекти залікових уроків із самоаналізами.
Табель оцінювання. Щоденник практики.
|
29.11 – 02.12
|
|
3.
|
Участь у підсумковій конференції.
|
26.12
|
|
РОЗДІЛ
2
ПЛАН
СПОСТЕРЕЖЕНЬ УРОКІВ
ЗОШ № 61
Дата
|
День тижня
|
№ з/п
І/ІІ
|
Час
(з —до)
|
М/Л/
РМ/КР
|
Клас
|
Тема уроку.
|
Тип
|
Хто проводить урок
|
Каб.
|
Відмітка
про виконання
|
04.11.13
|
Пн.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
05.11.13
|
Вт.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
06.11.13
|
Ср.
|
2
|
9.10 -9.55
|
М
|
9-А
|
Підрядні речення місця.
|
вивч. н.м.
|
Малицька Н. М.
|
66
|
|
5
|
12.05-12.50
|
Л
|
9-А
|
Засудження суспільних вад у пісні Г. Сковороди «Всякому місту – звичай і
права», особливості її поетики. «De libertate» – зразок патріотичної лірики
|
вивч. н.м.
|
Малицька Н. М.
|
66
|
|
||
07.11.13
|
Чт.
|
2
|
9.10 -9.55
|
М
|
6-Б
|
Не з іменниками
|
вивч. н.м.
|
Ліман
Н. С.
|
71
|
|
08.11.13
|
Пт.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11.11.13
|
Пн.
|
3
|
10.20-11.05
|
М
|
7-Б
|
Дієприслівник як особлива форма дієслова.
|
вивч. н.м.
|
Пархонюк К. Р.
|
69
|
|
4
|
11.20-12.05
|
Л
|
5-А
|
Василь Симоненко. Цікава сторінка з життя митця. Казка «Цар Плаксій та
Лоскотон».
|
засв. н.м.
|
Бєлугіна
К. О.
|
69
|
|
||
12.11.13
|
Вт.
|
4
|
11.05-11.50
|
М
|
5-А
|
Пряма мова
|
засв. н.м.
|
Бєлугіна
К. О.
|
69
|
|
5
|
12.05-12.50
|
Л
|
7-Б
|
Динамічний сюжет героїко-романтичної повісті А. Чайковського «За
сестрою».
|
|
Пархонюк К. Р.
|
69
|
|
||
13.11.13
|
Ср.
|
2
|
9.10-9.55
|
М
|
7-Б
|
Дієприслівниковий зворот. Не з дієприслівником.
|
|
Пархонюк К. Р.
|
69
|
|
4
|
11.05-11.50
|
РМ
|
9-А
|
Вибірковий переказ тексту
наукового стилю
( письмово )
|
|
Малицька Н. М.
|
66
|
|
||
14.11.13
|
Чт.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15.11.13
|
Пт.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18.11.13
|
Пн.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19.11.13
|
Вт.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20.11.13
|
Ср.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21.11.13
|
Чт.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22.11.13
|
Пт.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25.11.13
|
Пн.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26.11.13
|
Вт.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27.11.13
|
Ср.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28.11.13
|
Чт.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29.11.13
|
Пт.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
РОЗДІЛ
3
ВИКОНАННЯ
ОБОВ’ЯЗКІВ УЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ: ПІДГОТОВКА ТА ПРОВЕДЕННЯ
УРОКІВ
Практикант: РУДНІЧЕНКО ІРИНА
СЕРГІЇВНА
ЗОШ № 61, клас: 9-А
Керівник від бази практики: Малицька Надія Миколаївна
Конт. тел. керівника – 095- 479 15 10
І
тиждень
Дата
|
День тижня
|
№ з/п
І/ІІ
|
Час
(з —до)
|
М/Л/
РМ/КР
|
№ за календарним плануванням.
Тема уроку. Тип уроку
|
Каб.
|
Відмітка про виконання
|
06.11.13
|
Ср.
|
2
|
9.10-9.55
|
|
|
|
|
5
|
12.05-12.55
|
|
|
|
|
||
07.11.13
|
Чт.
|
5
|
12.05-12.55
|
М
|
18. Підрядні речення часу
|
66
|
|
08.11.13
|
Пт.
|
5
|
12.05-12.55
|
Л
|
18. Філософські ідеї Г. Сковороди в
трактаті «Вступні двері до
християнської
добронравності». Філософський зміст афоризмів
Г. Сковороди.
|
66
|
|
ІІ
тиждень
Дата
|
День тижня
|
№ з/п
І/ІІ
|
Час
(з —до)
|
М/Л/
РМ/КР
|
№ за календарним плануванням.
Тема уроку. Тип уроку
|
Каб.
|
Відмітка про виконання
|
13.11.13
|
Ср.
|
5
|
12.05-12.55
|
КР
|
19. Контрольна робота (тест)
|
66
|
|
14.11.13
|
Чт.
|
5
|
12.05-12.55
|
М
|
20. Підрядні речення ступеня і способу дії
|
66
|
|
15.11.13
|
Пт.
|
5
|
12.05-12.55
|
Л
|
20. Суспільно-історичні обставини наприкінці ХVІІІ ст. у період
становлення нової української літератури
|
66
|
|
ІІІ тиждень
20.11.13
|
Ср.
|
2
|
9.10-9.55
|
М
|
21. Підрядні речення ступеня і
способу дії
|
66
|
|
5
|
12.05-12.55
|
Л
|
21. Іван Котляревський. Життєпис
письменника. Творчість митця - новий етап у
розвитку національного самоусвідомлення українців
|
66
|
|
||
21.11.13
|
Чт.
|
5
|
12.05-12.55
|
М
|
22. Підрядні речення мети
|
66
|
|
22.11.13
|
Пт.
|
5
|
12.05-12.55
|
Л
|
22. «Енеїда» І. Котляревського: історія створення поеми, джерела,
жанр, зміст твору.
|
66
|
|
ІV
тиждень
27.11.13
|
Ср.
|
2
|
9.10-9.55
|
РМ
|
23. Твір у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему (
письмово )
|
66
|
|
5
|
12.05-12.55
|
Л
|
23. Композиція, сюжет, тематика,
проблематика, ідея «Енеїди»
|
66
|
|
||
28.11.13
|
Чт.
|
5
|
12.05-12.55
|
М
|
24. Написання твору у публіцистичному стилі на морально-етичну або
суспільну тему.
|
66
|
|
29.11.13
|
Пт.
|
5
|
12.05-12.55
|
Л
|
24. Позасюжетні елементи «Енеїди».
«Енциклопедія українознавства». Образна система. Образ Енея. Мова поеми,
особливості віршування.
|
66
|
|
Контактний
телефон студента-практиканта: 050 825 44 18
розділ "спостереження" буду доповнювати впродовж практики
ОтветитьУдалить