НАРЕШТІ, НАРЕШТІ, НАРЕШТІ!!!!
Сьогодні я познайомилась зі своїм 9-А. Можу сказати лише те, що діти досить не прості відносно поведінки. На скільки я зрозуміла, в партері сидять найбільш активні та розумні, є "тріо Насть", які відповідають з власної або з волі вчителя; присутня і гальорка (суто чоловічого складу).
Мені їх сьогодні навіть шкода було: вони так на горіхи отримали і від вчителя і від класного керівника, хоча я впевнена, що по заслузі.
Переглянула 2 уроки вчителя ("СПР місця", "Сковорода "Всякому місцю...", "De libertati"..."), виявила для себе, в якій манері вчитель будує роботу на уроці, які питання ставить дітям під час роботи. Звернула увагу на роботу з текстом на уроці мови. Сподобалось і те, що вчитель запитала дітей на уроці літератури, які слова Г. Сковороди вони б узяли собі. Це змушує дітей міркувати і цікаво було чути їхні відповіді, які виявилися досить різноманітними.
Завтра проводжу в них свій перший урок, руки та ноги вже трусяться, а може це застуда...) Щоб там не було, а урок обіцяє бути цікавим. Запрошую всіх бажаючих на 5-й урок, тема: "Складнопідрядні речення часу".
Іро, щоб мені не писати усім одне й те саме, почитайте мої коментарі на блозі Каті http://kateparhonyk.blogspot.com/2013/11/blog-post_9794.html?showComment=1384089260245#c7547473878020836622
ОтветитьУдалитьУспіхів.